13 Mayıs 2013 Pazartesi

Mankurt

İki gündür birazcık hastayım.
Hava kapalı, haberler can sıkıcı falan falan
İnternet sağ olsun ülkemizde ne oluyor ne bitiyor anında öğrenebiliyoruz.
Bu hem iyi hem de kötü bir şey
Örneğin haber sitelerinden neler olup bittiğini anında öğrenebiliyoruz.
Peki ya sonra ?
Facebook üzerinden de insanların tepkilerini görebiliyoruz.
Terör yüzünden yine bir sürü insan hayatını kaybetti.Bu yıllardır devam ediyor ve biz alıştık...
Ne kadar pis bir kelime değil mi ?
Alıştık !
Aynı toprakta büyüdüğümüz aynı yollardan geçtiğimiz kardeşimiz orada terör yüzünden ölüyor ve biz artık tepki bile vermiyoruz.
Her boktan etkilenen tv kanalları bile istifini bozmamış.
Yazıklar olsun !
Hangi ara bu kadar ''mankurtlaştık'' biz?
Hangi ara bu kadar leş olduk.
''Bana dokunmayan yılan bin yıl yaşasın !'' sözünü ne zaman felsefe edindik?
Keser döner sap döner gün gelir hesap döner.
Bugün sen susarsan yarın senin için konuşan kalmaz.





Naziler komünistler için geldiğinde sesimi çıkarmadım; çünkü komünist değildim.
Sosyal demokratları içeri tıktıklarında sesimi çıkarmadım; çünkü sosyal demokrat değildim.
Sonra sendikacılar için geldiler, bir şey söylemedim; çünkü sendikacı değildim.
Benim için geldiklerinde, sesini çıkaracak kimse kalmamıştı.
-Martin Neilmöller (Alman İlahiyatçı)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder