15 Mayıs 2013 Çarşamba

Orospu çocuklarına özel


Bazen cidden şaşırıyorum....
Bu kadar orospu çocuğu nasıl bir araya gelir ?Bu pislikler birbirini nereden bulur nasıl böyle anlaşır ve pisliklerini yaymak için nasıl da debelenirler.Böyle bir yazı yazıp ağızlarına sıçacağım ya ikide bir tamamen tesadüf sözlerle karşılaşıyorum.
bakınız Voltaire emminiz ne demiş.

"Kötü insanlar, yeryüzüne serpilmiş bir avuç iyi insanı sınamaya yarar." Voltaire

Şu kötü insanlar bi siktir olup gidemedi efendim.Epey de üremişler dünyanın her yerine yayılmışlar.Sözleşmişler sanki ''Hadi onlara orospu çocuğu nasıl olur gösterelimmmmmmmmmmm'' demişler.Soyları sopları kurur inşallah.

Ulan alt tarafı 72 yıl yaşayacağız(Türkiye'de insan ömrü)Bu 72 yılın bir 25 yılı büyümedir eğitimdir diyerek geçecek.Geriye kalan 47 yılı da sidik yarışı,haset ve birbirinin kuyusunu kazarak mı geçireceksiniz?? Cidden ne bokunuza yarayacak çok merak ediyorum.Allah aşkına bir orospu çocuğu çıkıp bana neden böyle yaptığını açıklasın.Niye şerefsizlik yapıyorsunuz?Niye durmadan dansöz gibi kıvırtıyorsunuz.Nerede sizin insanlığınız?Siz ki ''eşref-i mahlukat" olarak yaratılmışsınız yani yaratılanların en şereflisi...Bunu mu yakıştırıyorsunuz kendinize yani.Dünyaya cidden bunun için mi geldiniz ?

Hani facebooktaki mükemmel olduğunuza dair laflar hani siz dürüst,duyarlı,terbiyeli, adeta sütten çıkmış ak kaşıktınız ?
Facebooka o iğrenç ellerinizle yazdığınız kapak lafların onda birini uygulasanız zaten ortalıkta orospu çocuğu kalmaz!!
Ama yok illa  oynanacak.Kendisi yağlanacak ballanacak fotografları photoshoplanacak sıkı laflar yazılacak ki kendini iyi pazarlayabilsin.Gören insan sansın !

Bugün canım çok sıkkınken bir köpekle karşılaştım.Biraz onu sevdim.Köpek o kadar insancıl davrandı ki.Bazı insanlara hayvanlardan ders vermek lazım.Bazıları bir köpek kadar bile insan olamıyor.


Artık kimseyi tanımak istemiyorum.Çoğu kişiyi  tanıdıkça ondan nefret etmeye başlıyorum.Kimseyi görmek de istemiyorum.Hepinizden nefret ediyorum.Gidin ne bokunuz varsa yiyin.

Sizin bir oyunlarınıza dahil olmadım olmayacağım.Kendiniz sidik yarıştıracak başka birini bulun.Sadece elimdeki bir avuç gerçek insan bana kalsın.
Siz de ya bi siktirin gidin




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder