10 Mayıs 2013 Cuma

Uyudum büyüdüm gibi göründüm....

Nil Karaibrahimgil-Yaş 18


Uyudum, büyüdüm.. gibi göründüm.
Ama büyümedim bir gün bile büyümedim !
Sorular vardı cevapları çok şıktı.
Ama giyemedim birini bile giyemedim.
Ve bunu sen bile bilemedin !


Ben daha on sekizim.
Ya hepsi ya da hicbiriyim.
Sanma ki şu son üç saatte
Hiç kimse ya da birisiyim…

Ben daha on sekizim.
Ya hepsi ya da hicbiriyim.
Sanma ki şu son üç saatte
Hiç kimse ya da birisiyim…


Uyudum, büyüdüm.. gibi göründüm
Ama büyümedim bir gün bile büyümedim
Sorular vardı cevapları çok şıktı
Ama giyemedim birini bile giyemedim
Ve bunu sen bile göremedin !

Ben daha on sekizim.
Ya hepsi ya da hicbiriyim.
Sanma ki şu son üç saatte
Hiç kimse ya da birisiyim…


Ben daha on sekizim.
Ya hepsi ya da hicbiriyim.
Sanma ki şu son üç saatte
Hiç kimse ya da birisiyim…


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder