31 Mart 2013 Pazar

Kahve kokusu..

Merhaba
Bugün pazar..Sabahın erken saatlerinde çan seslerini duymaya başladık.İki haftadır kiliseye gitmiyoruz.Bizi yok yazıyorlar.Devamsızlık kaç hafta rahip ? :D Havaların bozması ile birlikte birkaç günüdür sürekli evdeydik.Eskiden yaptığımız uzuunnnnnnn yürüyüşler son bulmuştu.Öyle ki geçen akşam Zeynep ve Cihat'a dönüp ''Çok sıkıldım beeeeeeeeeennnnn !!'' dedim.Dışarı çıkalım biraz hava alalım dedim.Yagmur yağıyordu ama kırmadılar beni sağolsunlar:D Dışarıda iyice bir yürüdük epey bir ıslandık ama çok iyi geldi.Erasmus iyi hoşta bazen cidden çok sıkılıyorum.Ki ben yaz tatillerinden bile sıkılırım kendime yapacak bir sürü iş bulurdum.Şimdi öyle bir şeyde bulamıyorum.Neyse yapacak bir şey yok :D Allah'tan laptop ve internet var.Bunları kim bulduysa Allah razı olsun ama bir yönden de Allah belanızı versin ! :D Sağolun dedik diye hemen şımarmayın.!!! İyi yönünüz çok ama kötü yönünüz iyi yönünümü geçtiği için bir halta yaramıyor.Erasmusla yurt dışına giden arkadaşlarımı sürekli face-book'ta görünce şaşırıyordum.Meğerse şaşırmamak gerekiyormuş.Bu durum gayet normalmiş :D İnsan memleketinden ayrı olunca memleketi ile tek bağlantısı kendiyle aynı durumda olan arkadaşları ve facebook oluyor.Ulan Mark sende şımarma geberesice.Tamam çok iyi bir site yarattın ama insanlar hakkında hazmedemeyeceğimiz şeyleri öğrenmemize sebep oldun.Şimdi herkes herkesle ilgili bir sürü bilgiye ulaşabiliyor.Biz insanoğlu bu kadar doğruyu kaldıramayız-hazmedemeyiz.Zaten berbat olan insan ilişkileri sayende kopma noktasına geldi..Çok sağol it !
Yok artık bundan daha berbatı olmaz dediğim her şeyin daha ilerisini görüyorum.Bu bir çelişki midir yoksa gerçeğin ta kendisi mi ? Cidden önemli olan nedir hayatta ? Düşünmek insanı çıldırtabilir en iyisi sus ve sürünün bir parçası ol !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder