2 Mart 2013 Cumartesi

Ne Garip memleket !

Bugün cumartesi...Gerçi okul henüz başlamadığı için bize her gün cumartesi pazar:)Bugün Erasmus evinde kalan kızlar bizi evlerine çağırdı.Hatta abartıp kısır yapıp yiyelim dediler.Zaten kızlar bir araya gelince dayanamazlar bir kısır muhabbeti açılır:) Ne de olsa kısır da çikolata gibi vazgeçilmezlerimizdendir.Neyse lafı fazla uzatmayalım..(O zaman okuma oğlum :)) Markete gittik kısırlık düğ(ince bulgur) arıyoruz.Marketi talan ettik ama yok !Ya bu nasıl memleket arkadaş! Bulgursuz yaşanır mı yaa...Neyse yok makarna aldık bizde.Abur cuburları söylememe gerek yok sanırım öğrenciyiz :D Makarna pişirdik ve hep beraber yedik.Kalabalık bir şekilde yemek yemeği özlemişim çok iyi geldi :)


MERCİMEK ZAFERİ  :)

 Oradan çıkınca kıvırcık ile yürümeye başladık :D Bugün yürümeye biraz geç başladık o yüzden bir garip oldum :D Çarşıda Cihat ile buluştuk ve üçümüz şehri keşfe çıktık.Botanik bahçeye gittik.Balık tutmaya çalışan adamlara falan baktık.Yolda daha önce gezmediğimiz bir market olduğu fark ettim.Hemen girdik :) Günlerdir devam eden kırmızı mercimek arayışım bu markette son buldu.Bakliyat reyonunda kırmızı mercimek görünce utanmasam sevinçten zıplayacaktım vallaha:D Son 3 paket kalmıştı.Hemen birini aldım ve sımsıkı sarıldım :D Cihat ''Bunu şimdi mi alacaksın ?'' dedi.Ben de ''Evet bırakmam kiiii '' dedim.Mercimek çorbasını cidden çok severim. Romanya'daki ilk günlerimde kırmızı mercimek olmadığını gördüğümde çok üzülmüştüm.Nihayet buldum :)

Son durağımız paten bakmak için Lotus oldu.Paten sürme hevesimiz paten fiyatlarının 300 lei olduğunu görmemizle birlikte son buldu :):) tabii şimdilik :D nasıl olsa daha ucuzunu buluruz :) Oradan çıkınca ben yurda geçtim.Kırmızı mercimek çorbası yaptım ohh bir güzel içtik :D Bugün ilk kez ailemle internetten görüştük. Skype'den görüşürüz diye düşünüyorduk ama ayrı ülkelerde olduğumuz için ücretsiz görüşemedik:) Bu gece annemin facebook hesabı oldu :) Oradan görüştük.Annemi,babamı,abimi görmüş oldum.Onlar da beni ve odamı görmüş oldu :))) internet gidip geldiği için çok fazla görüşemedik bir kaç kere kamera dondu.İnternete sinir oldum ama olsun ailemi gördüm ya o bana yetti:) Şimdi yorganın içinde bu yazıyı yazıyorum Zeynep ve Cihat yürümeye devam ediyor :) Şimdi onların yanında olup dışarıda it gibi titremek vardı :) Bu gecelik paydos :D:D

TAM 12 GÜN OLDU !

Bugün fark ettim :) 12 gün oldu işte her zamanki gibi alıştık değişimlere:)  Hayatta harbiden yapamam ,yaşayamam demeyeceksin.Yaşarsın çünkü :D:D Neyse felsefi laflar etmeyeceğim.Öyle işte :)


Yarın pazar...Kilise günü :) Ayin varmış oraya gidecekmişiz :D Yarın kilise izlenimlerimi yazarım artık :D İyi geceler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder