28 Mart 2013 Perşembe

@Yaban ellerde staj keyfi :)

Merhaba.
Bugün stajımız vardı.Babaannemin yıllardır bahsettiği ''gavurun sıpaları'' neymiş görmüş olduk :) Sabahın köründe uyandık(06.45 :)) Acele bir şekilde kahvaltı yaptık ve otobüs istasyonuna doğru yola çıktık.Bu hafta bize Madalina(Mandalina değil :)) eşlik edecekti.Madalina ile buluştuk ama ufak bir sorun vardı.Buradakiler gittikleri yere illa çiçek götürüyorlar.Sabahın köründe yana yakıla açık bir çiçekçi aradık.Bir ara Madalina umudunu kaybetti ve tramvaya bindik.Aaa o da ne ! Yolda açık bir çiçekçi gördü ve tramvaydan indik !! Neyse Allah'tan dükkan açıkmış iki tane pembe gül aldık doğru okula gittik.Okul iki katlıydı. Madalina,ben ve Zeynep aynı sınıftaydık.Çocuklar bildiğimiz çocuk gibiydiler :D Dil bilmediğimiz için vücut ve daha çok da oyun diliyle anlaştık:) Kenarda oturmuş çocukları izliyorduk.Sınıf sıcak,biz uykusuzuz:) hafiften mayışmaya başladık.Uyumayayım diye kalktım ve sınıfı dolaşmaya başladım.Sınıfın fotograflarını çektim.Çok farklı şeyler yoktu.Tek fark benim bayıldığım dolaplar oldu.Bugün o dolapların yeni bir özelliğini öğrendik.Dolapların içinde yatak varmış.Çocukların hepsinin birer yatağı var.Katlanabilir olduğu için çok yer kaplamıyor.Ayrıca çocuklar dolapların üstündeki rafa rahatlıkla ulaşabiliyor.Cidden iyiydi. Sınıfta çocuklar için bilgisayar vardı.Etkinlikler bitince çocuklar bir ara bilgisayar oyunu oynadılar.Açıkçası sınıfta bilgisayar olması hoşuma gitmedi.Özellikle çocukların oyun açıp oynaması hiç hoşuma gitmedi.Çocuklar hipnotize olmuş gibi bilgisayara  
odaklandılar.Çocuklara yönelip bir bilgisayarın elbette yararları var ama zararı yararından daha fazla.

Neyse bir ara yine sıkıldım çocukların oynununa katıldım.Kovalamaca oynadık.Çocukları gıdıklamaya başladım.Çocuklar ilk başta ne yapmaya çalıştığımı anlamadılar ama işin içinde kovalamaca olunca hemen uyum sağladılar.Bu gavurun sıpaları bugün epey yordu beni.Bazı çocuklar oyun bitmesin diye debelendi durdu.Bacaklarıma sarıldılar sakız gibi yapıştılar resmen :D (Yazınca çok sinir olmuşum gibi duruyor ama değil.Boş boş oturup sıkılmaktan iyidir :P) Sonra Zeynep de uyandı ve hain emellerini gerçekleştirmek için yola çıktı.Bir kaç tane fırlama gavur sıpası ile iş birliği yaptı ve savaş başladı:D Çocuğun biri elinde plastik makasla saçımı tutmuş kesmeye çalışıyor.Ben çocuğa yapmaması gerektiğini anlatıyorum.Meğer hain kıvırcık çocuğa öğretmiş.Çocuk saçımı kesmek için elinden geleni yaptı.Sonra eline bir tarak aldı ve saçımı yolmaya(Taramaya değil !!!) başladı. Bu çocuk sınıfın fırlamasıydı galiba.Etkinlik yaptılar sonra serbest zamana geçtiler çocuk ısrarla benimle uğraştı. Zaten ne diyor anlamıyorum o da beni anlamıyor.Ben de dünyanın en çok kullanılan dili olan ''Vücut dilini'' kullandım.Bu sıpayı yatırdım kucağıma başladım poposunu şaklaklamaya :D:D Geleneksel usüller her zaman işe yarar :D Çok sert vuramadım malum :D:D:D:D Zeynep çocuklarla çok şımardı eğer biraz daha şımarırsa bir dahaki stajda çocuklarla iş birliği yapıp bana saldırırsa onu da dizime yatırıp dövmeyi düşünüyorum :D:D

Porfolyolara baktım ama pek iç açıcı şeyler yoktu.Öğretmen direkt fotokopi çektirip çocuklara vermiş onlar da yarım yamalak boyamışlar.Sınıf büyüktü ve oyun alanları verimliydi.Çocuklar kahvaltıda mısır gevreği yemişler yazık yaa.Bunlar mısır gevreği,covrig,krauvasan,zehir gibi bir kahve ile yaşıyorlar.Bizim yediklerimizi görseler herhalde kafayı yerler :D

Stajdan gelince yemek yiyip uyudum.Un copiller epey yormuş beni.Sınıfta ara sıra fotograf çektim.Gavurun sıpaları alışmışlar fotograf çekilmeye.Hemen poz veriyorlar.Çektikten sonra da bakana kadar bağırıp zıplıyorlar.Çocuklar hele hele aynı yaştan +10 çocuk bir araya gelince dünyayı bile fethedebilirler.O derece tehlikeliler.Ama henüz çok masun oldukları için yaptıkları hiç bir şey batmıyor.Büyüyüp yetişkin olana kadar :)

Günün geri kalanında yemek yaptık-yemek yedik-Walking Dead'i izledik-Ki hala izliyoruz.Öyle işte
bugünde ölmedik :D:D:D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder