21 Şubat 2013 Perşembe

Hani O Çok Önemli Olan İlk İzlenimler....

19 Şubat Salı günü sabahın dördünde Esenboğa hava limanında ''Ne bok yiyeceğim ben ?'' diye düşünürken uçuş vaktinin gelmesiyle maceramız başladı.Uçaktaki yerlerimize geçtik. Çookk uykulu ama meraklı bir şekilde uçmanın nasıl bir şey olduğunu düşündüm.Sorumun cevabı basitti.Ancak ilk kez uçakla yolculuk yapacağım için benim için henüz ilginçti.Uçak pistte bayağı bir yürüdü ve yavaş yavaş yükseldi. Uçuş çok güzeldi.Hele bulutların üzerinde olmaya ba-yıl-dım. Bir saat içinde İstanbul'da hava alanındaydık.Yeni uçuş saatimizi beklerken Romanya'ya giden diğer Erasmus öğrencileri ile tanıştık.Tahminimden daha fazla Türk öğrenci vardı.Kısa sürede kaynaştık ve Bükreş'e doğru yola çıktık.İkinci uçak yolculuğum çok daha rahattı.En azından bilinmezliğin korkusu gitmişti. Kısa sürede istediğin yere varmayı çok sevdim.

Bükreş hava alanında... :)

2 yorum:

  1. merhaba ben de bahar dönemi romanyadayım. kalacak yer konusunda sıkıntı yaşadınız mı ?

    YanıtlaSil
  2. Yazılarımda bu konudan bahsetmiştim.Oradan bilgi edinebilirsiniz.

    YanıtlaSil