19 Şubat 2013 Salı

Yolculuk için geri sayım:)

Artık Zeynep'te blog açtığımı biliyorrr :)Bu blogda beraber yazacağız. Şu an uyuyamayacağımızı bile bile yatakları serdik. Elimizde laptop iki malak oturuyoruz.Bakalım uyuyabilecekmiyiz:)
O değil de ben çok rahatım yaaa.Kendimden beklenmeyecek şekilde bir rahatlık var bende.Açıkçası bu beni korkutuyor:D Öff bu kızda ne korkak bişey demeyin sakın :D Hayır efendim değilim !!!!!! :)Aslında daha önce Eyfel kulesinden iki kez atladım:D hatta dünyayı gezmişliğim var hem de en ekonomik yol olan hz. google earth ile :D

Ben yazıyorum Zeynep de yanımda gaz veriyor:DŞunu yaz bunu yaz:D Aslında çaktırmıyor ama o da korkuyor:D:D Şimdi inkar etti ama yalan:D bide hadi ordan diyo yalanÇı :D

Nanik nanik nanik :D:D Klavye bende burada benim sözüm geçer:D
O kadar !

Onun sözünün geçeceği yere de gelecekmişiz:D
Hıh haspam :D
Yat uyu sabah kalkamayacaksın :D
Sabah mı dedim ?Afedersin !
Gece dört demek istedim:D

O değil de o kalkacak ben yatacağım sanki :D Kızım sana söylüyorum egom sen anla:D
:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder