24 Şubat 2013 Pazar

Tabanın şişene kadar yürümek :)

Merhaba bugün kahvaltıda patates kızartması vardı :D Çok zor şartları altında hazırladık ama buna değdi.Güzel bir kahvaltı yaptık.Sonra Türkiye'den buraya Erasmus için gelen bir arkadaş vardı o geldi.Onunla tanıştık ve gün boyu beraber dolaştık.İki gündür merkezi dolaşıyorduk.Bu sefer her zamankinden ters bir  istikamete gittik.Yurdun önünden ileri doğru yürüdük yürüdük yürüdük.O tarafta mezarlık varmış onu gördük.Mezarlık çok bakımlıydı ve mezarların üzerinde canlı çiçekler vardı.Çok hoşuma gitti.Bizde maalesef mezarlıklara çok önem verilmiyor.Mezarlıklar yabani otlarla dolu oluyor.Üç İhlas,bir Fatiha okuyup yolumuza devam ettik :):)

Yürüdük yürüdük yürüdük.Köy gibi bir yermiş o taraf.Bir de sanayi vardı.Şehrin sanayisi o taraftaymış.Uzaktan bir kilise gördük.Onun yanına gidelim dedik.Yürü yürü bitmedi kilise.Sanki biz ona yaklaştıkça o bizden biraz daha uzaklaşıyordu:)Neyse sonunda yanına gittik. Bir de ne görelim ? Restore ediliyormuş kapalıymış:( Neyse Allah'tan çarşının bir kısmı o taraftaymış.Oraları gezdik.Meşhur Lotus'u bulduk:) Buradaki en büyük alış veriş merkeziymiş.Yanında da Carrefour vardı. Lotus'u gezmeye başladık.Alt katta mağazalar var.Üstte de restorantlar ve oyun alanları vardı.Hadi dedik bowling oynayalım.Bir oyun için kişi başı 7 lei(3,5 tl) ödedik.Bir oyun kişi 18 atıştı.İlk kez bowling oynadım ve ikinci oldum.Benim için fena bir sonuç olmadı:)Sonra gezmeye devam ettik.

Teknoloji mağazalarına baktık.Burada elektronik eşyalardan bazıları gerçekten ucuz.Gez gez yorulduk ve acıktık.Marketten çikolata falan aldık ve dinlendik.Orada iki-üç saat geçirdik.Sonra yurda dönmeye karar verdik.Geldiğimiz yol uzundu bu yüzden kısa bir yol bulmaya çalıştık.Biraz kaybolduk bazen kararsız kaldık yazı-tura attık ama çok şükür yurda gelebildik:)Özellikle gelirken çok yorulmuştum.Kaç gündü ortalama yedi saat yürüyoruz.Bugün biraz daha uzun oldu.Sağ ayağımın altında baloncuk çıktı ya.Şu an kıpkırmızı umarım çok şişmez ve patlamaz:( Yurda gelmemize az kalmıştı.Ben bir binanın fotoğrafını çekmek için arkadaşların biraz gerisinde kaldım.Sonra Cihat arkasını bir döndü geride olduğumu fark edince şaşırdı kaldı.Bende gülerek onlara yetişmek için hızlandım.Oturdum ya da bişey oldu sanmış:)Yürümekten ölen ilk insan ben olacaktım herhalde:) Yurda geldik hemen yemek pişirdik.Akşam yemeğimizde peynirli makarna ve soğanlama vardı.Sonra arkadaşlar tekrar gezmek için dışarı çıktı.Ben yurtta kaldım. Eee yazık ama ayağıma:D Artık baloncuk olduğuna göre ona bir süre kırk günlük bebek gibi bakmam gerekiyor :)

Burada bir kale varmış yarın oraya gideceğiz.Bu yüzden yarına kadar iyice dinlenmeliyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder