25 Şubat 2013 Pazartesi

Rutinleşmeye başlayan günler.

Merhaba
Bugün okul açılıyordu.Acele bir şekilde kahvaltı yapıp Erasmus hocasının yanına gittik.Bilin bakalım ne oldu? Tabi ki yine doldurmamız gereken bir sürü kağıt verdi.Üstelik bu sefer dosya ile verdi:) Ne yapmamız gerektiğini anlattı.Şu kağıt şuraya bu kağıt buraya falan.Neyse aldık elimize dosyalarımızı fotokopi çektirmeye gittik.Sonra çarşıya geçtik Polis merkezini aramaya başladık.Bulmak için bayağı uğraştık.Bir sürü kişiye yol sorduk.Her biri bir yönü gösterdi.En sonunda ''Yemişim gavurun yol tarifini ulan hadi La Turcu'ya gidelim .adam gibi adres soralım.'' dedim.Gittik adres sorduk.

Bulduk binanı baktık içeride kimse yok.Neden sonra bir  adam geldi.Kıpkırmızı suratlı bir adam.İngilizceyi de pek iyi bilmiyor.Elimdeki belgeleri verdim.Kağıtlardan birinin fotokopisi eksikmiş.Gittik hep beraber fotokopi çektirmeye gittik.Polis merkezinin yanında küçük bir fotokopi dükkanı varmış.Kazıklandık ama kağıtlarımızı tamamladık.Tekrar gittik merkeze.Adam bu sefer de sağlık raporu istedi.Sinir oldum.Taksit taksit söylemesene be adam toplu söyle.Neyse nasılsa anlamıyorlar diyerek söve söve çıktık.Taksiye bindik Doktorun adresine gittik.Doktorda yokmuş. Haydaaaaa...


Neyse hayır olsun diyerek çıktık.Doktor Lotus alış veriş merkezine yakınmış.Orada biraz gezdik ve alış veriş yaptık.Sonra yurda geldik.Biraz dinlendikten sonra eksikler için Real alış veriş merkezine gittik.Gelince yemek yaptık.(Pirinç pilavı,Tarhana çorbası,yoğurt) Pilavda 1 bardak pirince 1,5 bardak su koydum ama pilav lapa oldu.Arkadaşlar sağolsun çaktırmayıp güzel oldu ayağına yediler.Canımız tatlı çektiği için pudingli pasta yapmaya karar verdik.Yemekten sonra ben pastayı yapmaya başladım.Bisküvileri dizdim pudingi pişirdim.Tepsiye döktüm.Kaşıkta kalan kısmı da sıyırmıştım. Yok artık dedim! Dr.Oetker  pudingde hiç şeker yoktu.Sinirim bozuldu gülmeye başladım.Şaka gibi puding tatlı değil midir yaa neden hazır puding alıyoruz nasıl şeker olmaz ??Artık son çare üzerine toz şeker serptik.Sonradan baktım ki paketin üzerinde pişirirken 2-3 yemek kaşığı şeker katın yazıyormuş.Ne bileyim ben şekersiz olduğunu !Bayağı bir sövdüm ama neyse öğrenmiş olduk.Bugünde böyle geçti.Yarın sabahın köründe kalkıp doktoru bulmaya gideceğiz.Umarım şu kağıt işleri yarın son bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder