28 Nisan 2013 Pazar

Anılar beni rahat bırakın :)

Merhaba.
Çok şükür bugün de uyandık :) Sabah sabah aklıma Erasmusu kazandığımı duyduğumda yaşadıklarım geldi.Kendi kendime iyi güldüm :D:D Anlatayım da siz de gülün :D
Şimdi biz yazdan beri konuşuyorduk bu sınava başvurmayı.Hatta kıvırcıkla birbirimizi gaza getirdik.Yazın sıcağında ingilizce kursuna gittik.Şimdi hatırlıyorum da ne kadar zordu yaa. Temmuzun sıcağında kursa her gün kursa gidiyorum.Üstelik oruç tutuyorum.Epey zorlanmıştım ama çok şükür Allah sabrını verdi.Neyse okul açıldı biz birinci dönem epey yoğunduk.Bir yandan staj bir yandan materyaller derken epey yorulduk.Bir gün netten baktım erasmus sınavının tarihi açıklanmış.Üç gün sonra sınav var.Zeynep ile konuştuk deneyelim şansımızı dedik.Girdik sınava zaten çok fazla katılım da yoktu(50 kişi vardır en fazla).Bir kaç gün sonra sonuçlar açıklandı.Açıkçası ben kazanamam diye düşünüyordum ama Zeynep'in ingilizcesi iyi o kazanır diyordum.Buraya geldim aradan bir ay falan geçti bir gün annemle kameradan görüşüyoruz.Bana bir itirafta bulundu.''Sen deneyeceğim falan diyordun ama ben olmaz demiştim hani tamam olsa iyi ama nerede olacak demiştim''dedi.Bende boynumu büktüm böyle ''Vayy demek öyle'' dedim :D:D Sonra da Ali Ağaoğlu'na bağladım ''Hayaldi gerçek oldu !Yaptım oldu!!'' dedim.Neyse sonuçlar açıklandı işte bir baktım kazanmışım ama ben şok oldum :D Tabi o kadar olmayacak diye bekleyince.Neyse ders arasıydı öğrendim sonra ders için sınıfa geçtik.Zeynep ile ben arkalardan bir köşede oturduk ama benim ağzımı bıçak açmıyor.Ne ders dinleyebiliyorum ne konuşabiliyorum.Böyle bir on dakika ''Şimdi ne bok yiyeceğim ?'' diye düşünmüştüm.İnsan kazandı diye üzülür mü yaa?Ah bu beeenn :D
Üzerimde gereksiz bir hüzün vardı. Zeynep'te benim halimi anladı bir süre sustu.Sonra ben bir kaç cümle söyledim o da dayanamadı ve ''Sanki kazanamamışsın gibi durma yaa.'' dedi.Haklıydı ama ne bileyim bir garip oldum :D ders bitince gitme fikrine alışmıştım sonra da araştırmalar falan başladı işte.Ülke seçimi-uçak bileti-kalacak yer derkennn zaman geçti.Bugün buradaki 68. günüm :) zaman gerçekten su gibi akıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder