11 Nisan 2013 Perşembe

İnsanlara bahar gelmiş.

Merhaba.

Bugünün en mutlu haberini hava verdi.Hava bugün çoooook güzeldi :) Uzun süredir hava kapalı ve yağmurlu olduğu için güneşe hasret kalmıştık.Bugün güneş açmış ne kadar güzel olmuş.Bu güneş ne kadar mucizevi bir şey ya varlığı bile beni mutlu etmeye yetiyor.Dışarı çıktık ve güneşin tadını çıkardık.İnsanlara bahar gelmiş.Hava güneşliyken hayat kesinlikle daha katlanılabilir... :)
Ne zamandır yazacağım bir türlü fırsat olmadı. Yurdışında sular ikiye ayrılıyor.Biri bizim bildiğimiz su diğeri ise yine bildiğimiz soda :D İlk başka epey sıkıntı çekmiştik ama ayrımı buldum :D Eğer suyun üzerinde necarbogaz yazıyorsa o bildiğin sudur :D ama carbogaz yazıyorsa o da bildiğin maden suyudur :D
Macaristanda da pembe kapaklı sular normal sudur.
Buradaki insanlar maden suyunu sürekli nasıl içiyorlar anlamıyorum.Benim tercihim daima necarbogaz.Ayrıca su fiyatları çok değişiyor.Eğer su alacaksanız size Carrefour'un kendi suyunu tavsiye ederim.En ucuzu odur:) ikinci sırada is billa'nın kendi suyu var :D Alışverişle ilgili bir yazı düzenlemek istiyordum.Hazır sudan giriş yapmışken yakın zamanda bu konuya da değinirim :D
Şimdilik hoşçakalın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder