28 Nisan 2013 Pazar

Annem...



Ne güzel şeydir varlığını hissetmek...Bugün tam 69 gün oldu senden ayrılalı.69 gündür kokunu yanımda hissedemiyorum.Varlığının verdiği huzuru yakından hissetmeyi özledim.Annem,tek dostum,hayat arkadaşım,aşkım,meleğim seni çok özledim....

Keşke yine küçük olsam da korkunca sığınabilsem sana. Birey olmak çok zor keşke hiç merak etmeseydim büyümeyi keşke hep küçük kalsaydım da parmaklarına sımsıkı sarılabilseydi küçük ellerim.Sen olmasam bu hayata cidden katlanamazdım!!!!!

Gideceğim günün hatırladım bugün.Evde bir huzursuzluk vardı.Hani demiştin ya siz yokken ev çok sessiz oluyor çok zor oluyor diye.Aslında biliyor musun gitmek daha zor...Üç yıldır elimde valiz evim sırtımda dolaşıyorum.Ama sen bunu zaten biliyorsun...Gitmeme İki üç saat kala evin içinde unuttuğum bir şey var mı diye dolaşıp duruyordum.Hani sende bana yardım ediyordun.Sonra durup durup birbirimize sarıldık.Beceriksizce...İkimizin de gözleri doldu dolacak ama karşı tarafa çaktırmamak için direniyoruz.Annem biliyor musun ben o zaman daha önce hiç ağlamadığım kadar ağlamak istedim!! Sana sarılıp seni bir daha hiç bırakmamak istedim....
Ama yapamadım.Çünkü asla olmayacağını biliyordum. Kim bilir daha önce kaç milyon insan benim gibi yapmak istedi ama olmadı. Varlığını hissetmek muhteşem bir şey.  İyi ki varsın iyi ki benim meleğimsin seni çok özledim.Ayrılık kaçınılmaz biliyorum ama umarım uzun süre ayrılıklarımız olmaz annem...
Az kaldı biliyorum....
Dayanmalıyım onu da biliyorum....
Ama seni çok özlüyor ve özlüyorum :(


Hayko Cepkin-Ağlarsa anam ağlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder