2 Nisan 2013 Salı

Erasmus da en çok ne zoruma gidiyor biliyor musunuz ?

Merhaba
Bugün çok sinirliydim çok gergin dakikalar yaşadım.Aslında bugünkü olay çok can sıkıcı değildi ama birikimin son ve taşmayı başlatan damlası oldu. Guest House'de kalıyoruz.En az üç ay burada kalacağız(Malum üç aydan önce dönemiyorsun.)Tabi yönetici(sömürücü mü demeliydim ?!!! ) herif de bunu biliyor.Yavaş yavaş pisleşmeye başladı.Önceden evde sabun,peçete,tuvalet kağıdı vs vardı.Şimdi hiç biri yok.Temizlik için kadın geliyordu şimdi gelmiyor(Bugün sordum gelecekmiş yarın !Bilirim ben o yarını) Son olarak mutfaktaki tabak takımı eksilmeye başladı.Bir tane kırık tabak peydah oldu ortalıkta.Sömürücü kan emici pislik de onu mutfak rafının en üstüne koymuş yarım yamalak ingilizcesinin yetmediği yerde onu işaret ederek bizi azarlıyordu.Hayır anlamıyorum evdeki kızlar da kırmamış o tabağı.Hadi kırdık diyelim biz mal mıyız kırdığımızı kabak gibi oraya koyalım ? Kime sorsam ben kırmadım ben kırmadım.Ben kırmadım sözleri havada uçuşuyor.Hayır vallahi billahi ben kırmadım o tabağı ama öyle bir an oldu ki ''Ben kırmadım ama kırmış olabilir miyim ulan !'' diye kendimden kıllandım.Eve bir iki gün için gelenler oluyor belki onlar kırdı nerden bilelim ?Hatta bu öyle bir pislik ki belki kendi kırdı bize iftira atıyor nerden bilelim?Ama it işte yabancı+öğrenci olduğumuzu biliyor.Elimizin kolumuzun bağlı olduğunu biliyor.İt oğlu it şerefsiz.Bir gün Türkçe öğren de sana dizdiğim methiyeleri oku.!!!!

Sonra oturma odasına geçtik ve toplantı gibi bir şey yaptık.Gelir gelmez ''Porselenlere ne oldu ?'' diye sordu.Ben de ''Onlar iyi sen nasılsın?'' dedim.Mal mal baktı öyle.Bir sürü şey konuşup hiçbir şeyde anlaşamadık. En sonunda erasmus koordinatörü devreye girdi.O itle konuştu itte ağzından salyalar akıtarak para istedi.Kırılan tabakların parasıymış.Tuvaletteki çöpün bilmem neresi kırılmış falan falan.Konuştu bayağı bir.Sinir olduk ama sömürücüden kurtulamadık.Kişi başı 5 lei buyurdu it .Bizde haram zehir zıkkım oldun diyerek o paraları verdik.İte parayı uzattım ve ''Al haram zehir zıkkım olsun!'' dedim o da ''Thank you!'' dedi.Hay ben senin thank you 'na !! s

Var ya şuraya geldiğimizden beri bin bir türlü dertle uğraştık hiçbiri insanların sırf yabancı olduğumuz için bizi kazıklamaya çalışması kadar zoruma gitmedi.

Bok var yardım etseniz it oğlu itler. İyi ki bir yabancı olduğumuzu anladınız.Aman hemen bir hinlik yapın.Sokakta rahat rahat konuşamaz olduk.Yabancı bir dilde konuştuğumuzu anlayan ne kadar garip adam varsa pis pis bakıyor.Zaten ortalık dilenci oldu.Sürekli panik halindeyiz. Tuvaletten çıkınca elini yıkamayı bilmeyen itlere fazla olmasa da muhtacız ve bu beni deli ediyor.Yurdumun taşına,toprağına kurban olayım iyi ki Türk doğmuşum iyi ki ''Türkiye''de yaşıyorum.

Avrupa birliğine üyeymiş bide anam peh peh peh!
Benim güzel ülkem canım vatanıma not: Aman Türkiye'm sakın Avrupa birliğine falan girme.Girenleri gördük !Aman diyeyim Türkiye'm ETME !!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder